2017. január 6.

002. Common girl - avagy az átlagos lány TAG

Mivel jómagam tökéletesen tudnám definiálni a "tipikus tini" megnevezéssel, egyből ráraboltam erre a "Common girl", avagy az átlagos lány TAG-re, mivel nagyon-nagyon ötletes kérdéseket foglal magába, szóval ebben a bejegyzésben ennek a TAG-nek esünk neki! 😊 (Megjegyzés: a TAG eredeti neve "Common white girl TAG", tehát átlagos fehér lány TAG, de számomra ez elég rasszistának hangzik, ezért egyszerűen a saját szájízemre formáltam a nevét, ha nem baj. A kérdéseket olvashatod angolul és magyarul is, ha esetleg van kedved, viheted őket, illetve ha máshogy szeretnéd megfogalmazni az adott kérdést, tedd nyugodtan! Rizsa vége.)

1. Favourite Starbucks drink? - Kedvenc Starbucks ital?
Nem járok sűrűn Starbucksba, mivel vidéki vagyok, így a közelünkbe nincsen, illetve nem tartom reálisnak ott az árakat sem. Egyszer ittam ott egy Caffee Mochat vagy mi a szöszt, nem mondom, hogy rossz volt, viszont én itthon ezerszer finomabb kávét csinálok olcsóbban. Igaz, én nem rakom hipster pohárkába és nem írom rá a nevem, de valahogyan a kávézásban nekem nem ez a fontos. 😃

2. How long does it take you to get ready in the morning? - Mennyi ideig készülődsz reggelente?
Kapaszkodjatok meg: minimum szükségem van 2 órára, igaz, ez idő alatt is elég neccesen készülök el, ebből adódóan szokásommá vált késni, de én kényelmes ember vagyok, nem szeretem elkapkodni a dolgokat. A reggeli rutinom pedig abból áll, hogy felkelek, reggelizem, felöltözöm, sminkelek, kivasalom a hajam, összeszedem a cuccaim, amikre aznap éppen szükségem lesz, a maradék időben pedig elütöm az időm ezzel-azzal, ha például suliba megyek, akkor tanulok, de reggelente szeretek gyors zenéket hallgatni, hogy felébredjek tőlük és energikusan induljon a napom.

3. How many selfies do you take on a daily basis? - Hány szelfit készítesz naponta?
Ez elég változó, szeretek minden fontos pillanatot megörökíteni, így viszonylag sokat. Viszont ahhoz, hogy legyen egy jól sikerült fotóm, készítenem kell minimum 20-at, aztán ha szerencsém van, abból marad egy felhasználható.

4. How many Instagram followers and pics do you have? - Hány Instagram képed és követőd van?
155 képem és 452 követőm, de kilétem egyelőre szigorúan titkos itt a blogomon, szóval nem kaptok felhasználónevet. 😏

5. Do you ever say “LOL” or “OMG” out loud? - Ki szoktad mondani hangosan, hogy "LOL" vagy "OMG"?
A LOL-t szoktam használni élőben is, mert a barátaimat nagyon idegesíti, ha mondanak valami vicceset, mindenki szakad a nevetéstől, én meg fapofával beközlöm, hogy lol. Imádom. 😃

6. Do you wear the same clothing item more than once? - Fel szoktál venni egy outfitet többször is?
Ezt a kérdést kicsit átköltöttem, mert természetes, hogy egy ruhadarabot többször is felveszek, viszont egy outfitet, azaz ruhaösszeállítást egynél többször sosem hordok, a ruháimat mindig úgy párosítom, hogy lehetőleg ne ismétlődjenek az outfiteim. 😃

7. Are you racist? - Rasszista vagy?
Határozottan nem! Szerintem ez már a bejegyzés elején is kiderült, én mindenkit támogatok és mindenkit elfogadok. Sosem értettem, miért kell rosszindulatúan kritizálni vagy bántani a másikat, de az én kis "ártatlan" lelkemmel szerintem sosem fogom megérteni. 😊

8. How many tweets do you have? - Hány tweeted van?
A twitter (normális formája) kimaradt az életemből, Magyarországon sosem volt annyira elterjedt, nem is nagyon zaklatta a fantáziám. Egyszer regisztráltam egyet, ahol egy "menő" 92 éves tanyasi hölgynek adtam ki magam, természetesen viccből, egy görbe tükröt állítva az emberek elé. Azért az elég vicces volt, nagyon élveztem, 34 tweetet sikerült összehoznom. 😃

9. Instagram, Twitter, or Tumblr? - Instagram, Twitter vagy Tumblr?
Twittert ugye nem használom, csak az IG-t és a Tumblrt, de ezek közül is a Tumblrt a legrendszeresebben, habár napi szinten inkább a We♡It-et használom.

10. What do you spend most of your time doing? - Mivel töltöd el a legtöbb idődet?
Gimnazistaként iskolával és tanulással, itthon a második dolog, amire a legtöbb időm áldozom, az leginkább a zenehallgatás, mivel enélkül nem tudnék élni! De gyanítom, hogy ezentúl a blogolás is ilyen tevékenység lesz.

11. Who are your favorite YouTubers? - Kik a kedvenc Youtubereid?
Mostanában már nem nagyon nézem őket, de régen nagyon rá voltam kockulva a KD csapatra (mivel egy településen lakunk, anno nagy szenzációk voltak a körünkben), a Reaction Time-ra (ő nem magyar), a TheVR-ra természetesen, Unfieldra, illetve akikre mostanában néhanapján ránézek: Audrie Storme, Deep Look (nagyon jó ismeretterjesztő csatorna!), Denitslava Makeup, Jeffreestar, Nikkietutorials. De természetesen ennél sokkal több csatornára fel vagyok iratkozva, egyszerűen csak az időm nem engedi, hogy mindenkit nézzek.

12. How often do you do your nails? - Milyen gyakran csinálod meg a körmeid?
Mindig ki van festve a körmöm, utálom, ha "csupasz". Általában hétvégente festem ki, akkor van rá időm, de ha hétköznap nagyon lepattog, képes vagyok minden programom félredobni, hogy rendbe tegyem őket.

13. Are you a shopaholic? - Boltkóros vagy?
Mint a legtöbb nő, igen! Ha megtetszik valami, képtelen vagyok otthagyni.

14. How many times have you watched Mean Girls? - Hányszor nézted meg a Bajos Csajokat?
Nagyjából ahányszor ment a TV-ben, nem számoltam, de biztos megnéztem már vagy százszor. 😃

15. Do you own a lot of clothes? - Sok ruhád van?
Pont annyi, amennyi kell. Nálam ez azt jelenti, hogy igen, rengeteg van, de legalább mindegyiket használom is.

16. Do you take pictures of your food before you eat it? - Le szoktad fényképezni az ételed, mielőtt megeszed?
Szinte mindig. Ha valami különlegeset eszem, akkor mindig kirakom Instára, viszont ha csak valami szimpla ételt, akkor azért fényképezem le, hogy a barátaim idegesítsem, hogy megint milyen fincsit eszek. Mert nagyon imádunk enni!

17. What are your average grades in school? - Átlagosan milyen jegyeid vannak az iskolában?
Változó, de próbálom kihozni magamból a maximumot, legtöbbször általában 4-eseket szerzek, de néha becsúszik jobb vagy rosszabb jegy.

18. How do you usually style your hair? - Hogyan hordod általában a hajad?
Ha ki kell lépnem az utcára, akkor mindig kiengedve és kivasalva, de itthonra gyakran gumizom fel.

19. Do you always look presentable? - Mindig felvállalhatóan nézel ki?
Őszintén szólva nem. 😃 Szerintem nincs olyan ember, aki mindig tökéletesen nézne ki, hiszen mindenkinek vannak rossz napjai, még a legszebb modelleknek is.

20. Do you wear makeup everyday? - Minden nap viselsz sminket?
Igen, kivéve amikor egész nap itthon vagyok, de azért az elég ritka, mikor egy percre sem kell kimozdulnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése