:): your choice
Kritikák, tippek, motivációk, személyes és még több >

2017. január 20.

005. Minden idők kedvencei

Mivel imádok TAG-eket és egyéb kérdéses bigyókat kitölteni, összegyűjtöttem a legkedvencebb dolgaim. 😜 Igazából nagyon-nagyon unatkozom és más ötletem nincs is, úgyhogy gondoltam, elszórakozom ezzel. Frissítés: Ez már egy bővített verzió (2017. aug. 1.), a TAG inenen van.

Film: Gyűrűk ura, Feledés
Sorozat: Amerikai horror sztoriii és a Dr. Csooont, de nem vagyok nagy sorozatos
Videó: cicás videók 😻
Kép: amik fontos pillanatokat örökítenek meg, és az idézetes képek
Idézet: "It's great to be happy, but it's even better to bring happiness to others."
Ország: USA
Város: New York, LA, Miami, umm, az összes amerikai város? 😃
Autó: Mini Cooper 😍
Telefon: nekem mindig a Sonyjaim bírták a legjobban, pedig sosem kíméltem egyiket sem 😃
Számítógép: a saját dögöm
Fényképezőgép: nem értek a lovakhoz
Árnyalat: pasztell árnyalatok
Szín: kék 💙
Hajszín: rézvöri
Sminktermék: rúzs 💄
Ruhadarab: cipőim 👠
Vadállat: süni
Madár: a kis cuki papagájok
Háziállat: kutya, macska
Kutyafajta: Dalmata, Labrador
Macskafajta: összes, kivéve a hibridek :)
Növény: kaktusz 🌵
Virág: rózsa 🌹
Gyümölcs: eper, körte, őszibarack
Zöldség: répa, ubi 😃
Innivaló: lehet, kicsit mainstream vagyok, de a víz 😃 alkoholok közül pedig a rozé borok, a skót whisky, a pálinka (♡!!!) de sörözni is szoktam
Élelmiszer: carbonara
Évszak: tavasz a szépsége miatt, nyár a kikapcsolódás miatt, ősz a szülinapom és a hangulat miatt és tél a hó végett
Szerszám: nem vagyok egy nagy barkácsmester... 😃
Sport: foci ⚽🏈
Tantárgy: biokémia
Csokoládé íz: az összes!
Szám: 8
Nap: az órarendemtől függ, mikor a leglightosabb napom van 😃
Illat: fahéj, vanília, fenyő
Matematikai művelet: összeadás
Színész: Leonardo DiCaprio ♡
Előadó: Die Antwoord, mert imádom a hibbant dolgokat és ők aztán közel sem mindennaposak, illetve Lola Marsh
Forma | minta: háromszögek, szívek ⏩ ♡ ⏪
Vers: Mckenna K - Cotton candy skies and a rose colored life

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése