2017. március 8.

014. 25 tény rólam = blogolni nehezebb, mint hittem

Ahogyan a címben is említettem: blogolni nehezebb, mint gondoltam. Nem ragozom ezt túl sokáig, a legnagyobb bajom a képek összehangolásával van, ugyanis próbálok esztétikus képeket válogatni, amik mennek a bejegyzés tartalmához, egymáshoz illetve valamilyen szinten az oldalhoz is, de nekem ez nem megy. Úgyhogy valószínűleg még ezerszer át lesznek variálva a képek a posztokban, de megpróbálom kihozni magamból a maximumot. Persze az sem könnyű, hogy a tartalom átlátható legyen és logikusan kövessék egymást a bejegyzések, na az én blogomon teljes káosz van, most sem igazán tudtam kitalálni, hogy tippeket hozzak, vagy valami sztorit meséljek, úgyhogy ezért inkább összedobok 25 tényt magamról. Logika. 😃

Ha nem tudok aludni éjszaka, vagy eszek (😃), vagy elmegyek egyet kerülni a sötétben a központban, mert annyira gyönyörűek az éjszakai utcák, nem tudok ellenállni, lol.

Amikor biciklizem és éppen egy kevésbé forgalmas mellékutcában járok, mindig elkezdek kanyarogni. Forever young.

Szangvinikus vagyok, tehát mindig energikus, vidám és boldog.

 Mérleg a horoszkópom, viszont az aszcendensem valami tökmás: oroszlán.

 Bolondulok az állatokért, különösképpen a sajátjaimért, de egyébként minden jószágot imádok.

 Annyi becenevem van már, hogy szinte mindenre hallgatok. 😃

 Nyáron esténként gyakran kifekszem a kutyusommal a szabad ég alá és együtt nézzük a hullócsillagokat.

 Egy igazi kis konyhatündér vagyok, imádok sütni-főzni, csak az a baj, hogy nem tudok. 😃

 Egy nagy macival szoktam aludni, és mikor nagyon jót alszom, akkor szerencsétlen macit képes vagyok a szoba másik végébe dobni, vagy éppen teljesen fura pózokba beállítani.

 Szeretem a virágokat, csakhogy mindig gyorsan ki is nyírom őket.

 Szeretem a Minecraftot. 😃

 Általában csendes lány vagyok (tipikus wallflower), ellenben néha nagyon sokat tudok dumálni és teljesen át tudom venni az irányítást adott helyzetekben.

 Életemben akkor ettem először tengeri herkentyűket, mikor nővérem ilyen pizzát rendelt, és nem mondta el, hogy milyen feltét van rajta, én pedig lazán ettem belőle, de mikor a poliphoz értem, rájöttem, hogy valami nem stimmel ezzel a pizzával. 😂

 Nálam a pattanások olyanok, mint a menstruáció. Havonta egy bizonyos időpontban mindig előjönnek. ☹

 Határozott elképzeléseim vannak a jövőmmel kapcsolatban, már mindent elterveztem, persze kérdés, hogy vajon tényleg így fognak-e történni a dolgok.

 Nem szoktam káromkodni.

 Laktózérzékeny vagyok.

 A laktózmentes tej édesebb, mint a normális, így ha nem lennék allergiás rá, akkor is ezt a tejet innám. 😃

 Az eredeti nevemnek semmi köze a Theához.

Maximalista vagyok, de nagyon.

 Nem szeretem a túl tömeg dolgokat, inkább törekszem az egyediségre.

 Átgondoltam a DÖK elnökös ügyet, és egyre inkább érdekel. 😍

 Szeretnék egy Mini Coopert.

 Már több blogba is belekezdtem, de valahogyan azok sosem voltak az igaziak, végül mindig félbemaradtak, szóval ez az első hosszú életű blogom. Egyébként pedig 2012. november 29-én vetettem magam bele a bloggervilágba.

 Kiskoromban énekes akartam lenni, de amúgy semmi hangom. 😂

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése