2017. május 25.

039. Nyárias felfrissülés ☼ } #designcsere

Bezony-bezony, ehhez is elérkeztünk, mikor az első kinézetet leváltom a blogocskámon. Alap esetben nem csípem, mikor valaki erről ír bejegyzést, valószínűleg titeket sem igazán érdekel majd, amikről én írni fogok itt, de egyszerűen nosztalgiázásként muszáj vagyok pár sort írnom az előző remekművemről. Aki blogol, az pontosan tudja, milyen érzés lecserélni egy kedvessé vált külsőt... S habár május vége van, de nyár az még sehol, én mégis egy nyárias hangulatú designt készítettem, hogy meghozza a hangulatot! Személy szerint én már nagyon várom az év ezen korszakát, a pihenést, a szórakozást, illetve az új designomba is beleszerettem, szóval alig vártam már, hogy felrakhassam. 😃 Raktam bele pár olyan újítást, amik eddig nem voltak megtalálhatóak nálam, jó mondjuk nyilván, épp ezért újítás a neve, lol. De most nem is ezen van a hangsúly, hanem az előző kinézeten... 😉 (Persze attól tessék szétnézni jó alaposan!)


Ezzel a designnal robbantam be a bloggervilágba, tehát majdnem 6 hónapig ékeskedett a blogomon. Nagyon sokáig készítettem, hónapokig tartott, mire sikerült tökéletesre megalkotnom, legalábbis akkor még azt gondoltam, hogy tökéletes lett. Nagyon-nagyon tetszett, végre sikerült megalkotnom egy olyan külsőt, ami teljesen én vagyok. Imádom a kék színt, a természetet, szóval mindenképpen valami ilyesmi tematikájú külsőt szerettem volna alkotni, s mikor sok-sok fáradozás után sikerült, nagyon boldog voltam.
Akkor voltam csak még boldogabb, mikor rengeteg pozitív visszajelzést kaptam tőletek, mind a külsővel, mind a tartalommal kapcsolatban. Hiszen egy blogger életében nagyon fontos, hogy kapjon motiváló dicséreteket, én pedig borzasztóan sokat kaptam tőletek, amit ezúton is szeretnék megköszönni. Nélkületek valószínűleg nem tartanék most itt. ♡
Sosem gondoltam volna, hogy lesz szívem lecserélni ezt a kinézetet, annyira megszerettem. Aztán miközben készült a következő design, egyre jobban szerettem bele abba is, s végül elérkeztünk oda, hogy már alig vártam, hogy lecseréljem ezt. 😃 Valószínűleg azért borzalmasan hiányozni fog...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése