044. Kitöltős cuccli - Titkokra derül fény, gondoltad volna?
Thea 2017. június 15. - 19:17 0 komment
Kutakodtam, böngészgettem, s ezen az oldalon találtam egy újabb kitöltős izébizét, amely most kivételesen nem egy TAG, hanem csak egy sima névtelen izé. Lényeg a lényeg, én válaszoltam, s olyan infómorzsákat is elszórtam, melyeket nem is gondoltam volna, hogy valaha megosztok veletek... 😄

😍 celebrity crush - híresség crush: Benjamin Peltonen. Imádom a skandinávokat. :3
😘 irl crush - igazi crush: Top secret. 😉 Najóó, egy jó "barát", aki nem Áron.
😖 something that makes you anxious - valami, ami aggódóvá tesz: Ha valamelyik szerettem idegesen indul útnak.
😑 pet peeve - olyan dolog, ami rettenetesen idegesít másokban, de nem tehetsz ellene semmit: Amikor megmondom a tutit, de az a bizonyos személy nem hiszi el, hogy nekem van igazam, aztán végül tényleg nekem lesz, de még akkor sem vallja be, hanem kerülgeti az igazat, áhh.
😒 person you hate - valaki, akit utálsz: Lehet, hogy földönkívüli vagyok, de nem utálok senkit. Habááár, van egy nagyon idegesítő osztálytársam…
😱 biggest fear - legnagyobb félelem: Hogy elveszítem a szeretteim.
🤐 tell us a secret - mondj egy titkot: Az óvodai legjobb barátnőm már az oviban lányokkal csókolózott, de nekem már akkor elmondta. Más nem jutott eszembe hirtelen. 😃
😡 something that makes you mad - valami, ami megőrjít: Amikor maszatosak maradnak a poharak mosogatás után, lol.
😈 turn on - valami, ami beindít: Popsi markolás meg az óvatos harapdálás között nem tudtam dönteni. 😃
👿 turn off - valami, ami taszít: Nézhet ki valaki bármilyen jól, ha a fogai ápolatlanok, akkor vége.
🙌🏻 something you can’t live without - valami, ami nélkül nem tudnál élni: Fogselyem? Nem is tudom, tényleg fogmániás vagyok, hirtelen ez ugrott be.
👽 ever seen a ufo? - Láttál már ufot?: Régen mindig ufonak hittem a repülőket, s még titokban reménykedtem is, hogy hátha tényleg azok, de azt hiszem, valójában sajnos nem. 😃
👄 first kiss story - első csók sztori: A legeslegelső oviban volt, a már fentebb is említett volt legjobb barátnőmmel 4 évesen, lol. Igen, csókolóztam már lánnyal, belerángatott. 😃 Hárman voltunk (loool, egyre jobb), az oviban bebújtunk egy bokorba (najó 😃) és először is ők mutatták meg nekem, hogy mit "tudnak". Aztán kénytelen voltam én is kipróbálni. 😃
🤘 first concert you went to - az első koncert, amin voltál: Tankcsapda, egy horgászverseny után amúgy, mert régen nagy horgász voltam.
👀 eye color - szemszín: Mogyibarna, kávébarna szegéllyel és zöld foltokkal.
👤 ethnicity - etnikum: Hát öhm, magyar.
💇 hair length - hajhossz: Derekamig ér kb.
💁 hair color - hajszín: Sötétbarna, már-már majdnem fekete, de mégsem. 😉
👯 best friend - legjobb barát: Dini már 12 éve, viszont a középsulis barátnőim is azok, akiket még csak 2 éve ismerek, illetve ott van Áron is.
👑 favorite Disney princess - kedvenc Disney hercegnő: Belle, A szépség és a szörnyetegből, mindig ő akartam lenni. ☺
🐱 have any pets? - vannak állataid?: Igen, egy labrador retriever kutyusom (Sky), és három örökbefogadott cicám (Chili, Pepperoni és Hamis).
are you superstitious? - babonás vagy?: Egyáltalán nem, de mókásnak tartom a babonás embereket.
🌸 favorite flower - kedvenc virág: Rózsa.
🌿 favorite season - kedvenc évszak: Nem tudnék választani, mindnek megvan a maga különlegessége.
🌎 where you want to live - hol akarsz élni: USAAA
🌝 day or night - nappal vagy éjszaka: Éjszakai bagoly vagyok, nyaranta akkor élek.
seen a shooting star? - láttál már hullócsillagot?: Rengeteget, nyaranta barátnőmmel mindig kiültünk nézelődni, különösen augusztusban rengeteg van.
🌈 favorite color - kedvenc szín: Tökre az összes, de ha muszáj választani, akkor kék és rosegold.
❄️ favorite winter sport - kedvenc téli sport: A szánkózás annak számít? 😂
🌊 ocean or pool - óceán vagy medence: Tekintve, hogy nem tudok úszni és utálom a vizet, egyszerűen rettegek mélyebb vízben, maradjunk inkább a medencénél.
rainy or sunny? - esős vagy napos?: Mikor hogy. Mindkettő jól tud esni, kedvtől függ.
🍎 favorite fruit - kedvenc gyümölcs: Eper, körte.
🎤 favorite singer - kedvenc énekes: Haley Reinhart, Amy Winehouse.
🎧 favorite band - kedvenc banda: Die Antwoord
🎭 favorite play - kedvenc színdarab: None.
🎹 play any instruments? - játszol valamilyen hangszeren?: Ha valaki elém rak egy dobkottát, eldobolom.
🎬 favorite movie - kedvenc film: Oblivion, Passengers, Paul. Lol. (Nem, az utóbbi nem film 😂)
🎮 favorite video game - kedvenc videojáték: FIFAAA ✋🏻
🚲 preferred type of transportation - kedvenc utazási forma: Repülő. ☺
✈️ places you want to travel - helyek, ahova el szeretnél utazni: USÁN belül minden, a többi ország annyira nem izgatja a fantáziám, de persze szívesen utazok bárhova.
🏠 where you currently live - ahol jelenleg élsz: Magyarország, Pest megye, Budapesttől kb. 60 kilométer.
📞 last person you talked on the phone with - utolsó ember, akivel telefonáltál: Diniii.
📻 favorite radio station - kedvenc rádió állomás: Nem hallgatok rádiót.
📺 favorite tv show - kedvenc tv show: Éjjel-nappal Budapest, tudom-tudom, ne mondjatok inkább semmit. 😂
🔋 battery % - akku %: 79, amúgy most is telóról írok, csak majd gépen kicsit átszerkesztem a posztot.
💰 job - munka: Teljes munkaidős diák, illetve leendő gyógyszerész.
🚬 ever smoked/drank/done drugs - cigiztél/ittál/drogoztál már?: Nem, igen és nem, a fű az fű, nem drog. ✌😂😂
🔮 where do you see yourself in 5 years - hogyan látod magad 5 év múlva: Akkor leszek 22 éves, tehát Budapesten fogok járni egyetemre és remélhetőleg emellett már meg is fogom lassacskán találni életem szerelmét. Lol.
🎁 best gift you’ve ever gotten - legjobb ajándék, amit valaha kaptál: A plüssmacim a szüleimtől, mert mindig is ilyet akartam.
🎉 favorite holiday - kedvenc nyaralás: Az összes. ❤
💌 ever received a love letter? - kaptál már szerelmes levelet?: Még nem, de aztán lehet, hogy csak nem ért célba. 😉😂
📚 a book you are currently reading - könyv, amit jelenleg olvasol: Nem olvasok most sajnos. 😣 De nemrégiben végeztem ki a Minden, mindent. ♡
📖 favorite book - kedvenc könyv: Bizsergés, csak hogy ne trilógiát mondjak.
❤️ 5 people you love - 5 ember, akit szeretsz: Családom, barátaim, közülük 5-öt nem tudnék kiemelni.
💗 sexuality - szexualitás: Az ovis eset ellenére még nem vettem észre, hogy vonzódnék a lányok iránt. 😃
religion - vallás: Nem vagyok vallásos.
♌️ zodiac - horoszkóp: Skorpió. ♏
something you’ve checked off your bucket list - valami, amit már kipipáltál a bakancslistádon: Macskát örökbefogadni. ❤
#️⃣ lucky number - szerencseszám: 8, mint az emberek, hmm, 80%-ának? 😃
🎶 top 5 favorite songs - top 5 kedvenc zene: Klingande - Somewhere New, ezt függöm jelenleg, többet nem kaptok. 😃
✖️ 5 things you hate - 5 dolog, amit utálsz: A hazugságot, a titkolózást, amikor valaki nem képes bocsánatot kérni, az indokolatlan ítélkezést… őő, lol, az embereket? 😂😂😂
🕒 time you go to bed - idő, mikor ágyba bújsz: 8 és 11 óra között suli időben függve a tanulnivalók mennyiségétől, nyáron pedig nappal alszom. 😃

Címkék: , , , ,

© 2017. Minden jog fenntartva.