:): your choice
Kritikák, tippek, motivációk, személyes és még több >

Segíts egy kitöltéssel


Hihetetlen, de nemsokára 1 éve lesz, hogy boldogítalak titeket :): your choice-on. Mivel ti vagytok a legfőbb motivációim, ezért szeretném, ha ti is szóhoz jutnátok a meglepi szülinapozós bejegyzésemben. Az alábbi űrlapról lenne szó, ahol pár kérdést tettem fel a blogommal kapcsolatban. Hatalmas öröm lenne, ha szánnátok rám néhány percet - hiszen nem tart több ideig kitölteni -, előre is nagyon szépen köszönöm!

2017. augusztus 1.

056. Egy boldog blogidőszak margójára } #július

Majdnem elfelejtettem, hogy már július vége van és itt az idő egy összefoglalóhoz. 😃 Szerencsére időben észbe kaptam (tegnap), szóval sikerült az utolsó pillanatban összehoznom a bejegyzést (jó-jó, megkéstem vele, bevallom). Na nézzük azt a júliust!
Nem volt egészen felhőtlen ez a hónap. Az eleje nem indult olyan jól, de mára már 100%-osan hepi vagyok, szóval hagyjuk is a negatívat. Ebben a hónapban kétszer cseréltem kinézetet, először egy őszieset dobtam fel, ami kissé sötét is volt, és 16 napig odavoltam érte, aztán ahogy kezdett javulni a kedvem, valami színesre vágytam inkább. Utána született meg a jelenlegihez hasonló dizi, viszont nekiláttam modernizálódni, így a klasszikus témát leváltottam egy xml fájlosra. Így született meg az első xml átírásom, ami nem is volt annyira bonyi, mint gondoltam. 😃
A blog látogatottsága kétszer is megdőlt ebben a hónapban, elsőnek 29-én, akkor 134 volt. A következő fordulat 31-én jött, akkor ez a szám felugrott 186-ra, szóval köszönöm szépen, imádlak titeket! 😍
Bloggal kapcsolatos még, hogy indítottam egy kritika kérési lehetőséget is (várom a jelentkezéseteket :3), erről bővebben olvashattok ide kattintva, szóval itt nem húzom ezzel a szót.
Hogy őszinte legyek, most nincs túl sok mesélnivalóm, a hónap eleje depivel telt, aztán helyrejött a kedvem és ezt leginkább a blogomba öltem bele. Nagyon tetszik, még jó, hiszen a saját blogom. Sosem gondoltam volna, hogy sikerül idáig eljutnom, hogy ilyen szinten tudok majd kódolni, és ennyire szeretni fogjátok majd az írásaim, no meg engem. 😃 Csak annyit tudok mondani, hogy köszönöm. Rövid egy bejegyzés lesz, viszont ezzel a pár sorral is mindent elmondtam, amit szerettem volna, szóval remélem, nem bánjátok. Most pedig nézzük a tényleges összefoglalót. 😊

Legjobb élmény: Hűűűha, nem lesz meglepő: a bloggal kapcsolatos dolgok. Annyi örömet szerzett nekem mostanában...

Szeretném elfelejteni: Amiért sokat szomorkodtam a hónap elején. De örülök, hogy nagyjából helyrejöttem.

Különleges emberek, akikkel találkoztam: Nem találkoztam velük, de mindennap beszélünk: a Blogger közösséges bloggerinákkal, napról-napra egyre jobban kedvelem őket, örülök, hogy megismertük egymást.

Emlékezetes pillanatok: vettem egy gyönyörű rosegold színű géllakkot ⏩ bloggal kapcsolatos örömek ⏩ meleg van, de szerelmem a ventilátor ⏩ izgulás a fesztivál és a manchesteri utazás miatt

Ebben a hónapban nem tettem: Azt hiszem, nincs ilyen, meg vagyok elégedve magammal. Habár még nem vagyok elég barna, szóval napozhattam volna többet.

A jövő hónapban jobban csinálom: Többet fogok kint lenni és barnulni. 😄

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése