2017. augusztus 7.

058. Névnapozás, Sziget Fesztivál, Manchester

Először is: Nővéremnek alkottunk egy személyes blogot [LINK], a kinézetet én készítettem, viszont az írásokat nővérem, Lexi fogja teljes szívből pötyögni, szóval ezentúl tessék őt is olvasni! ♡
Másodszor: Aug. 9-től 12-ig, és 16-tól 23-ig nem ígérem, hogy aktív leszek, mert Sziget Fesztiválon, illetve Manchesterben leszek (ezekről bővebb infó lentebb :3), viszont amint lesz egy kis időm jelentkezem, illetve elárasztalak benneteket némi ütemezett bejegyzéssel is, no meg Manchesterből azért figyelni fogom a chatet és a kommenteket. 😜
Na de térjünk a lényegre. Mostanában van a névnapom, ami azt jelenti, hogy ünnepeltünk (medencés buli a családdal és a barátaim is megleptek) és ajándékokat kaptam. Nem mindig szoktam, mert nálunk ez nem annyira szokás, de most kivételesen sok vágyam volt. Kaptam egy virágfüzért, amit egyébként is akartam venni, mivel hahó, fesztiválra megyek és nem lómaszkot akarok felvenni. 😃 Amúgy mellé még a hajam is be lesz fonva, ezer köszi érte Dininek. A fesztiválszezonra még egy bikinivel is megajándékoztak, mivel nem vagyok a strandok sűrű látogatója és nem volt eddig bikinim. Kérdéses, hogy egyáltalán fel fogom-e venni, mert nem szeretem mutogatni magam, de mivel kaptam, ezért illene használnom, illetve egy fesztiválon pont nem engem fognak megbámulni. Egyébként valahogyan ÍGY néz ki, csak világosabb kék és az alsója is teljesen más, de a felső ilyen fodros. Kaptam még egy Instax Minit is, ami wow és ahw, immmádom. ♡ Teljesen odavagyok a polaroidokért, rég vágytam már egy ilyen gépre, és most a kezeim között tarthatom. Kék színű, mint a bikinim, mivel ez a kedvenc színem. 😜 Ezentúl mindenhova magammal fogom vinni, még ha csak a boltba megyek is le. Az utolsó előtti ajándékom pár új gél lakk volt (EZEK), mert szükségem volt már pár új színre. Utolsónak hagytam a legnagyobb ajándékom, amivel egy álmom is valóra válóban van, hiszen kaptam egy akusztikus gitárt. 😍 Régóta szeretnék megtanulni valamilyen hangszeren játszani, a fogam egy gitárra fájt, és most ezt is megkaptam, szóval nagyon boldog vagyok. Már csak meg kell tanulnom vele bánni. 😃

Az augusztus elég sűrű lesz számomra,
ugyanis 9-én megyek életem első fesztiváljára, és egyébként valószínűleg az utolsóra is, mert nem vagyok egy nagy fesztiválozós, csak hát egyszer mindent ki kell próbálni. A barátaimmal megyek, sátorozni fogunk, de nagyon remélem, hogy nem fogják összehányni, mert akkor lehet, hogy világgá megyek. 😂 Együtt megyünk minden koncertre, szóval közös megegyezés alapján őket biztosan meglátogatjuk a 3 nap alatt: Lola Marsh (♡), Alma (♡), Tom Odell, Wiz Khalifa, Kis Grófo (😂), Halott Pénz. Ők a legfontosabbak, persze nem csak hozzájuk megyünk majd, de velük válik valóra egy-egy álmunk, akik mögé szívecskét tettem, őket én könyörögtem ki. Hallottam, hogy Rita Ora és Clean Bandit lemondták a fellépést, mázli, hogy nem is ismerjük őket kábé. 😂 Költői túlzás, mert persze hallottunk már róluk, de nem mozgatják meg a pici szíveink. Na aztán kiderült, hogy Rita helyett Iggy jön, ő már jobban érdekel!

13-a és 15-e között lesz egy kis pihim, ami valószínűleg inkább pakolászással fog telni, mert 16-án, kora reggel indulunk Manchesterbe egy nagyon jó, fiú barátommal, aki nem Áron. A bátyja kint lakik, mert ott szerződött egy csapathoz, és mivel a barátom sűrűn jár hozzá és tudja, hogy ritkán járok külföldön (idén nem is mentem volna nyaralni) pedig imádok utazni, ezért elhívott magával. Már most tudom, hogy hatalmas élmény lesz, de mindenképpen jövök majd egy élménybeszámolóval. 😊 Egyelőre annyi a terv, hogy mivel a gép Londonban száll le, a bátyja kijön elénk és körbevezet minket vagyis inkább engem Londonban, mivel Milán (igen, így hívják akivel megyek) már többször járt kint, én pedig még sosem. Ha ez megvan, akkor indulunk Manchesterbe, az ezt követő napokon pedig sok-sok városnézés és szórakozás lesz!

Mára ennyi lettem volna, a fesztiválig még jelentkezem, utána pedig mindenképpen írok élménybeszámolókat! ✌

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése