:): your choice
Kritikák, tippek, motivációk, személyes és még több >

2017. szeptember 25.

081. Őszies kérdések

Hogy miért az ősz a kedvenc évszakom? A levelek. Az eső. Meleg pulcsik. Csizmák. Tábortüzek. Sálak. Forró italok. Kuckózás. Töklámpások. Hideg levegő. Piros arcok. Filmezős esték. Gyertyák. Soroljam még? 😄 Az őszi hangulatom az egekben van, ezért mára elhoztam az Autumnal asks, avagy az Őszi kérdéseket, aminek a felépítése (? 😂) és komolysága merőben hasonlít a Késő esti önreflektív kérdésekhez, szóval ha azt a bejegyzésem szerettétek, remélem, ez a TAG is tetszeni fog! 😜

♡ Lámpás: Hogyan találkoztál a legjobb barátoddal? Mi volt az első benyomásotok egymásról?
▶ Nem egy olyan ember van, akinek a legféltettebb titkaim is elmondom s elmondanám, nővéremen kívül 3 olyan ember van, akik megérdemlik a legjobb barát jelzőt.
Dini: Vele kezdem, mert őt ismerem a legtöbb ideje. Óvodás korunk óta ismerjük egymást, ő volt az a lány, akivel senki sem barátkozott. Azt gondoltam róla, hogy egy antiszociális nyomi, ő pedig szintén nem kedvelt engem, mert nekem rengeteg barátom volt, mindenki velem akart játszani. De már akkor is voltak érzéseim sajnos, megsajnáltam őt, ezért egyszer odamentem hozzá, ez volt az első beszélgetésünk, s megkérdeztem tőle, hogy lesz-e a barátom. Nagyon jól esett neki, hogy pont én barátkozom vele, ezután mindig csak egymással játszottunk és azóta sem tudjuk lerázni egymást. 😃
Áron: Már nem emlékszem pontosan, hogy a gimi hanyadik évfolyamában találkozhattunk először. Sokszor egy busszal mentünk haza, ő hangosan beszélgetett a haverjaival, én próbálkoztam leplezni, hogy hallgatózom és mennyire szimpatikusak, de nem ment, gyakran nevettem a vicceiken. Amit észrevettek, odahívtak magukhoz, ezentúl mindig mellettük ültem. (Pontosabban Gergő mellett, mert belémzúgott, de ez más tészta.) Áronnak először nem is voltam szimpatikus, mert mindig csak bámultam ki az ablakon, nem telefonoztam, nem beszélgettem senkivel, csak meredtem a tájra, ezért azt gondolta, hogy valami melankólikus, sznob művész vagyok. 😂
Cara: Sosem hittem az internetes barátságokban, de mióta ismerlek, nem zavar az a 1192 km, ami köztünk van. A Blogger Közösség csoportban „találkoztunk” először, bár elsőre közömbös voltál számomra, habár a blogod akkor már olvastam, nem tudtam, hogy te írod. A blogod alapján nagyon szimpatikus voltál, tetszett a gondolkodásmódod, szívesen olvastalak, igaz, nem szeretek olvasni, mégis megfogtak a soraid. Ahogyan aztán elkezdtünk beszélni nap, mint nap, akkor rájöttem, hogy végre sikerült találnom egy olyan embert, aki hasonlít hozzám, akire számíthatok. És továbbra is állítom, hogy ismeretlenül nem érdemes ítélkezni, mint ahogyan sokan ezt teszik veled! Na és a te első benyomásod rólam?
„Első benyomásra egy rettentő egyedi lánynak tartottalak, tartalak mégmindig. Láttam hogy magabiztos vagy, de nagyon nehezen engedsz közel bárkit is magadhoz. Ha véleményed van, azt megmondod akkor is ha törik ha szakad, amiben tökre hasonlóak vagyunk, így úgymond felkeltetted az érdeklődésem mert nem sok ilyen emberrel találkozom, aki hasonlít rám. A blogodban minden egyes elem teljesen egyedi volt, és színes és pontosan olyan stílusú, amilyet én is teljes mértékben eltudtam volna képzelni a sajátomon, szóval már akkor láttam hogy nagyon kreatív vagy. Sokféle téma érdekelt a blogod alapján, így azt is kiszűrtem hogy sokoldalú ember vagy. Minden bebizonyosodott amikor elkezdtünk beszélni, és már tudom hogy bármikor számíthatok rád

♡ Dér: Ha tanácsot adhatnál a fiatalabb énednek, mit mondanál neki?
▶ Járj nyitott szemmel, nézz a dolgok mögé. Tanulmányozd jobban az embereket, hogy rájöjj, kivel hogyan kell bánnod. Mindenkinek azt add, amit érdemelnek. Nem kell mindenkinek megfelelned, mindenkivel jóban lenned, egy idő után rájössz majd, hogy ez lehetetlen.

♡ Juharfa: Van valamilyen hobbi/skill, amit mindig is ki szerettél volna próbálni, de sosem tetted?
▶ Megtanulni valamilyen hangszeren játszani. A zene az - egyik - legfontosabb dolog az életemben, s csak gondolj bele... Ha hallgatni ennyire jó, akkor csinálni milyen érzés lehet? Na jó, ez egy kicsit félreérthető mondat lett. Komolyságot elő: még nincs késő ezt a vágyam teljesíteni.

♡ Aratás: Melyik kitalált karakterrel tudsz a legjobban azonosulni? Miért?
▶ Ezen a kérdésen viszonylag sokat gondolkodtam, mikor aztán eszembe jutott Marlee A párválasztóból. Hogy miért, az nagyon egyszerű: hasonlítunk, az ő helyében én is így cselekedtem volna.

♡ Kandalló: Hogyan nézne ki az álomgardróbod?
▶ Nem jutott még eddig eszembe, hogy ezen agyaljak, nagyon új volt számomra ez a kérdés. 😃 Na de álomgardrób, lássuk csak... Maga a gardrób hatalmas lenne, hiszen rengeteg ruhadarabom lenne, amiknek kell a hely. A színei a tipikus luxusszínekben pompáznának, és mindenféle drága holmi lenne benne. A ruháim egyedi tervezésűek lennének, mind csupa nőies darab, a legtöbbjük valamiféle dress lenne. Mégis cipőmből lenne a legtöbb, ami mind magassarkú, mert nagyon cipőmániás vagyok. Najó, elragadtattam magam, felejtsétek el ezt az álomgardrób dolgot, mert nincs. 😃

♡ Almabor: Egy étel, amit gyermekként ki nem állhattál, de most már szereted?
▶ Brokkoli és szerintem ezzel nem vagyok egyedül. A gyerekek minden zöldséget utálnak, főleg azokat, amik zöld színűek. Ma meg már ott tartunk, hogy brokkolit eszek brokkolival. (Az egyik kedvenc ételem a rakott brokkoli, kóstoljátok meg, isteni!)

♡ Borostyán: Ossz meg egy meglátásod/véleményed, ami valószínűleg nem túl hírhedt.
▶ Semmi hatalmas volumenű dolog nem jutott eszembe, így csak azt tudom mondani, hogy szeretem a kémiát, izgalmasnak, érdekesnek tartom, értem is és szerintem baromi könnyű. Azért ez nem mindennapos dolog, mert a legtöbben utálják és nem értik. 😃

♡ Köd: Szerinted hogyan szerepelnél egy zomi apokalipszis forgatókönyvében?
▶ Tudjátok, vannak a hősök, a főszereplők, akik harcolnak, megmentenek mindenkit, akár saját magukat is feláldoznák a nemes cél érdekében, hatalmas ambíciójuk van arra, hogy küzdjenek, soha nem adják fel. Na én nem ez lennék, hanem az a statiszta, akit az első percben felfal egy zombi.

♡ Töklámpás: Ha úgy nézhetnél ki, mint bármelyik híresség, kit választanál?
▶ Szerintem nem kell ehhez magyarázatot adnom, csak nézzetek rá: gyönyörű. Paloma Faith.

♡ Fűszer: Nyomoztál már valaha egy ház után, amiről azt gondoltad, hogy szellemjárta?
▶ Van itt a mi kis falunkban egy ház, ami már évek óta lakatlan, a kerítés teljesen tönkrement, a ház is omladozik és sosincs bezárva. Az a pletyka járja, hogy ezelőtt egy idős hölgy lakott ott, aki felakasztotta magát és a szelleme azóta sem tudott távozni. Aki be meri tenni a lábát a házába, azt örökre kísérteni fogja. Nagy lázadóként felderítettük már a terepet a barátaimmal, a ház falára a konyhába fel is írtuk, hogy ott jártunk (a mai napig ott a nevünk), aztán mikor távozni készültünk, az egyik szomszéd elkapott minket és a rendőrséggel fenyegetett. De jelentem, a hölgy szelleme nem kísért.

♡ Gyümölcsöskert: Ossz meg egy dolgot, amit szeretnéd, hogy megtörténne most ősszel.
▶ Hát, ha már a „randi” megtörtént, lehetne folytatása... A szeptemberi összefoglalómban írok róla. 😉

♡ Varjú: Melyik iskolai tantárgyból kívánod azt, hogy bárcsak jó lennél benne?
▶ Történelem, mivel érettségi tantárgy, de egyszerűen képtelen vagyok a téma nevénél többet megjegyezni belőle. Egyetlen egy anyagot tudok a mai napig, aminek meg pont, hogy a címét felejtettem el. 😃 (Update: Amint átolvastam a bejegyzést, eszembe jutott: Középkori városok.)

♡ Tábortűz: Írd körül az álomházad.
▶ Azért ez nem ilyen egyszerű, hékás. Még az álomgardróbom könnyebb téma, de azért egy ház kicsit nagyobb móka. Nem is igazán vannak elvárásaim, csak néhány apróság: kertes legyen, emeletes, erkéllyel, soook és naaagy fürdőszobákkal, soook növénnyel, soook ablakkal, hogy világos legyen, a kedvenc színeimben pompázzon, de azért tetszen a családomnak is ám, és a többi.

♡ Fahéj: Ha egy másik időben kellene élned, ami nem a jelen, mit választanál és hol?
▶ Nos, a kérdés nem zárja ki, hogy a jövőt válaszoljuk, tehát abban a korban, mikor már egy másik bolygón élünk. Mindig is érdekeltek az ilyesféle dolgok, az univerzum nagyon kis részét ismerjük csak, hiszem, hogy a többi részén bármi lehet, akár fejlett civilizáció is.

♡ Pókháló: (ha elballagtál már) Hiányzik a (közép)iskola? / (ha még nem) Mit gondolsz, hiányolni fogod?
▶ Biztosan hiányozni fog ez-az, főleg, ha majd visszaemlékezem pár jelentős pillanatra. De már nagyon szívesen dolgoznék, hogy végre azt csinálhassam, amit igazán szeretek. Mindig azt mondják, hogy dolgozni sem lesz jobb, mint tanulni, amivel valamilyen szinten egyetértek, mert mindkettő nagyon fárasztó, viszont most minden marhaságot meg kell tanulnom, arra is rákényszerítenek, aminek semmi haszna nem lesz a jövőben, ha dolgozni fogok, akkor meg legalább azt fogom nap, mint nap csinálni, ami a vágyam volt. Csak ehhez most tényleg tanulnom kell, különben nem így lesz. 😃

♡ Áfonya: Mi az az egy külső tulajdonságod/fizikai jellemződ, amit sokan dícsérnek?
▶ A legtöbb kedves szót a hajamra szoktam kapni, mert hosszú, selymes, fényes, szóval pont olyan, mint amit szívesen fogdosnak. És ki nem állhatom, ha fogdossák, mert simán beérem annyival, hogy „milyen szép a hajad!” 😃

♡ Kukorica: A legfurcsább találkozásod egy idegennel az utcán?
▶ A buszmegállóból sétáltam haza, mikor találkoztam egy régi nagy szerelmem szüleivel. A furcsa az volt a dologban, hogy ők nem ismertek engem, mégis úgy néztek rám, mint akik tudják, hogy ki vagyok...

♡ Paplan: Hogyan iszod a teád, kávéd?
▶ A teát két teáskanál cukorral, és annyi citromlével, hogy a tea ízét nem is érezni, csak a citromot. #NeKérdezzétek
A kávét icipici tejjel és két kávéskanál cukorral.

♡ Tök: Szerinted az emberek jók vagy rosszak?
▶ Háborúk. Gyilkosságok. Rablások. Csalások. Bántalmazások. És akkor ezek után merjem azt írni, hogy jók?
Kivételek mindig vannak, de túl sok romlott ember él a Földön...

♡ Holdfény: Rendezett vagy rendetlen ember vagy? A szobád/házad rendszerezett?
▶ Mikor hogy igazából. Általában rendezett vagyok, nem szeretek kupiban élni, inkább előre tervezek az életemben. Viszont ha eluralkodik rajtam a lustaság, akkor nem igazán izgat a rend. 😃

♡ Pamut: Voltál már valaha rossz randin?
▶ Hogy őszinte legyek, az idézőjeles randim után nagyon rosszul éreztem (sőt, érzem) magam. Tudom, biztosan nem értitek, de majd szeptember végén elmesélem.

♡ Kókusz: Ha bármilyen hajad lehetne, milyen színű és fazonú lenne?
▶ Szerintem a rövid hajak sokkal vonzóbbak, és nagyon irigylem azokat a nőket, akiknek jól is állnak. Mindenképpen valami ilyesmi (👉) fazonút választanék, csak mondjuk rézvörös árnyalatban. Nem hiszem, hogy nekem jól állna, de nem is merem sajnos kipróbálni. Viszont ha felnőtt leszek, mindenképpen ilyen hajam lesz, mert szerintem a rövid hajú nők sokkal komolyabbnak, nőiesebbnek néznek ki.

♡ Szellemek: Van valami, amit hiányolsz az életedből?
▶ Egyetlen egy „dolgot”, viszont őt nagyon: édesapámat.

11 megjegyzés:

  1. Minden egyes szavát imádtam ennek a bejegyzésnek!:)
    Nagyon jól összeírtad a dolgokat, nagyon tetszett:)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök neki, köszönöm! :) <3

      Törlés
  2. Úristen, mennyire ötletes bejegyzés :o Ittam a szavaid. Ha nem bánod, ellopom ezt a tag-et :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! ^^
      Nem bánom, vidd nyugodtan. :)

      Törlés
  3. Klassz kis bejegyzés lett, imádtam^^ lehet hogy lopni is fogom ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, köszönöm! :)
      Lophatod. :P

      Törlés
  4. Klassz kis bejegyzés lett, imádtam^^ lehet hogy lopni is fogom ;D

    VálaszTörlés
  5. Thea annyira jó olvasni a válaszaidat, nagyon tetszettek. :3 :) utolsó válaszodhoz pedig jár a szivecske <3

    VálaszTörlés
  6. Ú, csak nem egy rokonlélek? Kedvenc évszak tesók lettünk? ^^
    Annyira imádom a stílusod, hogy azt el sem tudom mondani. Ahogy az előttem szólók is mondták, én is ittam a szavaidat. Hogy csinálod ezt? Taníts, Mester. ;) ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj de jó, évszaktesó! :D :3 Ahogyan észrevettem a bloggerek körében nagyon tarol az ősz, de teljesen megértem. *--*
      Köszönöm, feldobjátok a napom. :) A kérdésre nem tudok válaszolni, egyszerűen csak szívvel-lélekkel írok. :D <3

      Törlés