:): your choice
Kritikák, tippek, motivációk, személyes és még több >

2017. október 1.

084. Nefelibata } #designcsere

Hogyan indulhatna szebben az október, mintsem egy új kinézettel? Nehéz szívvel - talán most volt a legnehezebb ez a döntés -, de eszközöltem „néhány apró” változást a kinézeten, ezért jár az emlékposzt az előző designnak. ♡ #RIP Néhány újdonság a mostaniból: kódoltam a fejlécet, az oldalsáv is kapott hátteret, szélesebb lett a blog, viszlát do not forget modul, a többit pedig fedezzétek fel ti magatok. 😜
nefelibata: „felhőn sétáló” - a személy, aki a képzeletének felhőin él.



A kinézet, amely egy balhét szüntetett meg. Előtte egy vaporwave design volt fent, de akkora cicaharc lett belőle, hogy jobbnak láttam véget vetni egy nyugisabb kinézettel. Bár imádom a vaporwave-et, sokan nem értik ezt a stílust és elítélik, számomra pedig fontos az olvasóim véleménye, szóval ebből következett ez a csinosabb darab.


Rengeteg pozitív visszajelzést kaptam tőletek, s egyetlen egy negatívat sem. Legnagyobb örömömre ámultatok, imádtátok legalább annyira, mint én. Talán az volt néhányatoknak csalódás, hogy nem volt túl színes, mert tőlem ezt szokhattátok meg, de amikor ezt felraktam, ilyen nyugis színekre vágytam.


Ezzel a kinézettel terveztem megünnepelni a közeledő januári blogszülinapom, viszont mivel elkezdtem gyártani a mostanit, s rengeteg újdonságot eszközöltem, nem bírtam ki, hogy 1 hónap után ne cseréljem le, mert elavultnak éreztem. Remélem, nem bánjátok az új külsőt, s nektek is tetszik, mert én megveszek érte, annyira én vagyok! 😍


8 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos szerintem ez a felhús téma. Nekem nagyon tetszik! Szép munka volt! (: Örülök, hogy a Days until megmaradt, mert mindig szeretek bele nézni, hogy mennyi nap van még a fekete péntekig! :D (a tavalyi milyen sikeres volt - az ideinek is annak kell lenni, sőt jobbnak!) Az előző is szerintem mesés volt, ez még inkább az. Az előző sokkal inkább a színével a nőiesség felé sorolnám, még a felhőket a játszós, aranyos, mesés jelzőkkel jellemezném! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik! :)
      Ha tehetem, a Days untilt örökké megőrzöm, mert ennek köszönhetően most már valamennyire képben vagyok a napokkal, ünnepekkel. :D Szurkolok, hogy az idei fekete péntek is sikeres legyen! ;)
      Ez volt a cél a mostani dizivel, örülök, hogy átjön. :3

      Törlés
  2. Az előző kinézet is nagyon tetszett de ez 😍
    Szuper lett, remélem sokáig marad és a magadénak érzed majd, hiszen ez a lényeg! ☺️
    Puszi, Reni 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Reni, örülök, hogy az előző is tetszett! :)

      Törlés
  3. Wow! Az előző is nagyon király volt, de a kék miatt (nekem is kedvenc színem :D) ez meg szebb! *-* Annyira örülnék, ha tudnék ilyeneket csinálni, hogyan tanultad meg? :)
    Ui.: Már egy ideje olvaslak, és nagyon szeretem a blogodat, de eddig sajnos nem kommenteltem... :/ Szóval, most fogadd gratulációm, nagyon szuper a blogod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Réka! ^^
      Rengeteget gyakoroltam, kódoltam, és a mai napig ezt teszem, szóval fejlődök és tanulok állandóan. :)
      Semmi gond, örülök, hogy most rászántad magad!

      Törlés
  4. Nem találok jobb szót, annyira aranyos és játékos ez a felhős téma, imádom :D

    Niki

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy imádod, köszönöm! :)

      Törlés